Salta al contingut principal

GRÀCIES


Gràcies,
Gràcies pels somriures, gràcies per haver estat fins al final, gràcies per esperar a que el teló puges, gràcies pels ànims i les dolces paraules, gràcies per entendre als actor, gràcies per submergir-vos en la historia, gràcies per l’admiració, gràcies per la paciència, gràcies per vèncer l’avorriment, gràcies per la curiositat, gràcies per ser-hi i sobretot, gràcies pels aplaudiments.

S’acaba el 2013 i anem endarrerits, vam estrenar Rebeca el 9 de novembre, amb més èxit del que esperàvem, ho vam fer possible per vosaltres, així que novament gràcies sempre, perquè sense públic la historia no existeix i l’actor no té cap raó de ser.

GRÀCIES semblà una paraula fàcil però són masses els sentiments que conté.


Feliç 2014!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DOBLE NOU BOLO

Família! Catarsi Teatre torna a la càrrega amb un doble bolo impresionant! Pots veure "TORNA-LA A TOCAR, SAM!" el proper dia 1 i el proper dia 2 de maig! On? Per què? A quina hora? Com? El dia 1 a Pineda de Mar, dins la programació de la MOSTRA DE TEATRE AMATEUR DE CATALUNYA. I que no és poc, eh? Que anem a la Mostra!!!!!!!!!!!!!!!!! El mundillo amateur es reuneix aquest cap de setmana llarg a Pineda i Catarsi Teatre allà estàra: el dia 1 a les 24h (sessió golfa, golfus!) a la Sala del Centre Cultural i Recreatiu (davant l'església!). I el dia 2, bolo com els senyors, a Planoles. A les 19h a la Sala de Teatre del poble més bonic per sobre de Ripoll. Sam torna a l'atac! I com! A més, estrenarem tècnic: benvingut Guillem! I tindrem a l'Àlex fent el Humprey Bogart més alt de la història... la vida que és una còmedia... ) i, noves samarretes, per fi!

POLÍTICAMENT INCORRECTE ÉS INNEGABLEMENT DIVERTIDA

Políticament incorrecte ha tornat a reviure al TA de Llinars (21 d'abril) i a la mostra de teatre Amateur a Pineda (29 d'abril) . Ahir a l’antic sindicat agrícola, va riure el públic i vam riure nosaltres. Ens hem quedat amb ganes de més i més bolus, així que esperem tenir notícies noves molt aviat.

MERCUTIO I LA DIRECCIÓ

Hem hagut d'esperar uns mesos, però per fi coneixem els resultats dels concursos en els que ha participat Catarsi: Camps : primer premi pel millor actor secundari ( Carles Culell ) pel seu paper de Mercutio a Romeu i Julieta, i tercer premi a la millor direcció ( Marina Martori ). Sant Feliu de Codines : tercer premi al millor actor secundari ( Alex Romero ) pel seu paper de Mercutio a Romeu i Julieta. Què tindrà Mercutio que ens dóna tantes satisfaccions? Felicitats Catarsi!