Salta al contingut principal

L'ÚLTIM BOLO DE LES AMISTATS PERILLOSES

Per fi arriben les fotos del nostre últim bolo a Llinars de Les Amistats perilloses, l’obra que es va renovar per la festa major i que ens ha deixat molt bons moments. Amb: Marina Martori, Alex Romero, Rebeca Raya, Patricia Bassa, Roser Torruella, María Pernia, Carles Culell, Adrià García, la Judith y els nostres imprescindibles la Sara García (a maquillatge i perruqueria) i la Àlex Cassà (a llums i so) amb el Jordi Portavella. Dirigida originalment per Joan Ramon i modificada pel final per Alex Romero i Marina Martori. Amb aquestes fotos ens acomiadem d’una de les obres que més ens ha fet gaudir sobre l’escenari i que esperem que us hagi fet gaudir a vosaltres de la mateixa manera.
Només un consell extret de L’obra: “massa tard en adonem de com de perilloses poden certes amistats”, així que aneu amb compte amb les suposades amistats.

Fins aviat!



 Marina Martori (Marquesa de Merteuil) i Alex Romero (el Bescompte de Valmont): els dos personatges claus d'aquesta obra en que tot es basa en un joc de seducció. 


 Carles Culell (Cavaller Danceny) lluitant amb Alex Romero (el bescompte de Valmont) per defensar l'honor i la virtut, valors que s'han perdut en el temps.  


Les dones de l'obra que formen part de les peces del joc entre Valmont i la Marquesa de Merteuil( de esquerra a dreta: María Pernia, Roser Torruella, Pat Bassa i Rebeca Raya).

 

 En les fotografies següents: Rebeca Raya ( Madame de Volanges) lluitant per no deixar-se anar pressa de la passió, fidel a les seves conviccions religioses.





Signat: CATARSI TEATRE!



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DOBLE NOU BOLO

Família! Catarsi Teatre torna a la càrrega amb un doble bolo impresionant! Pots veure "TORNA-LA A TOCAR, SAM!" el proper dia 1 i el proper dia 2 de maig! On? Per què? A quina hora? Com? El dia 1 a Pineda de Mar, dins la programació de la MOSTRA DE TEATRE AMATEUR DE CATALUNYA. I que no és poc, eh? Que anem a la Mostra!!!!!!!!!!!!!!!!! El mundillo amateur es reuneix aquest cap de setmana llarg a Pineda i Catarsi Teatre allà estàra: el dia 1 a les 24h (sessió golfa, golfus!) a la Sala del Centre Cultural i Recreatiu (davant l'església!). I el dia 2, bolo com els senyors, a Planoles. A les 19h a la Sala de Teatre del poble més bonic per sobre de Ripoll. Sam torna a l'atac! I com! A més, estrenarem tècnic: benvingut Guillem! I tindrem a l'Àlex fent el Humprey Bogart més alt de la història... la vida que és una còmedia... ) i, noves samarretes, per fi!

POLÍTICAMENT INCORRECTE ÉS INNEGABLEMENT DIVERTIDA

Políticament incorrecte ha tornat a reviure al TA de Llinars (21 d'abril) i a la mostra de teatre Amateur a Pineda (29 d'abril) . Ahir a l’antic sindicat agrícola, va riure el públic i vam riure nosaltres. Ens hem quedat amb ganes de més i més bolus, així que esperem tenir notícies noves molt aviat.

MERCUTIO I LA DIRECCIÓ

Hem hagut d'esperar uns mesos, però per fi coneixem els resultats dels concursos en els que ha participat Catarsi: Camps : primer premi pel millor actor secundari ( Carles Culell ) pel seu paper de Mercutio a Romeu i Julieta, i tercer premi a la millor direcció ( Marina Martori ). Sant Feliu de Codines : tercer premi al millor actor secundari ( Alex Romero ) pel seu paper de Mercutio a Romeu i Julieta. Què tindrà Mercutio que ens dóna tantes satisfaccions? Felicitats Catarsi!