Passa al contingut principal

QUI ÉS QUI A TORNA-LA A TOCAR SAM!



ELS ACTORS
Àlex (Joan): és el protagonista de l’obra. La seva dona l’acaba de deixar i ara s’ha d’enfrontar a la vida de solter.
Merçè (Rebeca): és la dona del millor amic de l’Àlex. Tots dos s’entenen molt bé perquè s’assemblen en el seu caràcter, el risc està en que la seva relació perilla si es deixen en dur per l’amor.
Toni (Vado): el millor amic de l’Àlex, marit de la Mercè. Fa massa temps que viu molt embolicat amb la seva feina, i això fa que el seu matrimoni comenci a trontollar.
Mireia (Pat): és la exdona de l’Àlex, que se sent realment alliberada desprès d’haver-se desempallegat del seu marit, tot i que l’Àlex continua tenint visions on apareix ella.
Klaus (Àlex): el nou nuvi de la Mireia.
Bogart (Fran): l’obsessió per Casablanca del seu protagonista, fa que davant dels problemes evoqui al seu protagonista, qui apareixerà per guiar la seva vida.
Vanessa, Meme...(Yaiza): Són les noies que van apareixent amb les que l’Àlex tracta d’establir una nova relació, encara que no sempre amb gaire èxit.

L'EQUIP

Direcció: Marina
Ajudants de direcció: Àlex i Laia
Regidoria: Laia
Apuntadores: Laia, Roser
Decorats: Roser
Vestuari i maquillatge: Àlex

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

POLÍTICAMENT INCORRECTE ÉS INNEGABLEMENT DIVERTIDA

Políticament incorrecte ha tornat a reviure al TA de Llinars (21 d'abril) i a la mostra de teatre Amateur a Pineda (29 d'abril) . Ahir a l’antic sindicat agrícola, va riure el públic i vam riure nosaltres. Ens hem quedat amb ganes de més i més bolus, així que esperem tenir notícies noves molt aviat.

DESNUDA Y ABIERTA DE PIERNAS

NOVA ESTRENA DE CATARSI TEATRE: DESNUDA Y ABIERTA DE PIERNAS EL PROPER DISSABTE 5 DE SETEMBRE A LES 21.30H AL CINEMA TEATRE DE LLINARS! Un llibret de Marina Martori Basat en una idea original de Joan Ramon Amb textos de: Samuel Beckett, Maria Aurèlia Campmany, Elisa Gálvez, Federico García Lorca, Àngel Guimerà, Carlo Goldoni, Nancy Huston, Marina Martori, William Shakespeare, Susanna Tamaro, Juan Úbeda, Tennesse Williams i José Zorrilla. SINOPSIS Benvinguts al cabaret La Victòria. Aquesta nit, com totes les nits hi ha funció. Però és una funció especial. És l’última funció de la primera actriu, d’Elisavidamía, i també, l’inici d’una nova etapa. Qui serà la nova actriu? L’ambiciosa Eva l’Esplèndida, capaç de tot per aconseguir aquest lloc o LaNena, la protegida de Elisavidamía? Una nit per decidir la successió però també per decidir el futur de la bella actriu i el seu enamorat, el futur de l’espectacle i de la vida de tots els personatges que, entre número i nú...

POLÍTICAMENT INCORRECTE

Sí, sí, ho sabem, aquest any anem una miqueta tard però tot i així no volíem perdre la oportunitat de presentar-vos l’obra que ja hem estrenat al teatre de Ponent de Granollers: Políticament incorrecte, una comèdia d’embolics que ha tingut una gran acollida. Què pot passar quan dos amants troben un cadàver en una habitació del Ritz? Si voleu saber la resposta no patiu, us esperem a l’octubre al TA de Llinars.