Passa al contingut principal

VA VENIR I VA MARXAR


Amb els deu negrets, vam tenir que transformar molts personatges, que apareixien en el text original degut a que neixen més noies que nois, i això també s’ha fet notar a la companyia.

Originalment havien d’aparèixer un matrimoni de criats: la cuinera i el majordom, però els Rogers van haver de ser substituïts per una parella de germanes (la Roser i la Marina), i quan la Roser va donar a llum a la Mariona, la Laia es va tenir que arriscar per primera vegada i interpretar el paper de la germana, mentre la Marina substituïa la Roser.

Llavors l’Adrià, que havia entrat a la companyia aquell any, i que interpretava amb veu alta i clara, al pobre boig del general Mckenzie, va tenir una oferta millor: anar-se’n amb en Mikimoto a recórrer el món per la sèrie: d’afers estranger, i es clar: entre Mikimoto i Catarsi, i veure món o quedar-se amb els de casa, l’elecció semblà clara.

Catarsi es va tenir que inventar un noi personatge, en comptes d’un general, van optar per una monja, ja se sap església i exercit moltes vegades han estat íntimament lligats, i la Marina va tornar a interpretar un altre personatge.

També vam tenir que substituir el metge per la doctora. La Rebeca es va convertir, en tota una dona avançada per la seva època, que vestia pantalons i que s’havia especialitzat en psiquiatria aconseguint fer-se rica gràcies a algunes persones famoses que havia atès, tot i estar tant desquiciada com els altres.

Només volia recordar una mica l’Adrià, que també va ser de Catarsi, i dir-li que no ens oblidem del meravellós general Mackenzie i aquell uniforme llogat tan vistós.


Molts records!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

REGIDORA, APUNTADORA I EL QUE FACI FALTA (LAIA) Una obra mai funciona sense un bon equip al darrera i si a més aquest equip és polivalent molt millor. Si per casualitat algú es queda en blanc, segurament d’algún racó ocult en l’escenari sortirà la veueta de la Laia per poder continuar amb l’espectacle.

DUES NOTÍCIES

Serem breus: La primera: la Marina, actriu i directora (últimament actriu) de la companyia es va endur dissabte passat el 2n premi a la MILLOR ACTRIU PRINCIPAL al concurs de Malgrat de Mar pel seu paper de Marquesa de Merteuil a les AMISTATS PERILLOSES. Van recollir el premi ella mateixa i l'Àlex Romero, el véscompte de Valmont. A dalt, la prova del delicte. Enhorabona!!! La segona: aquest proper diumenge dia 21, de 10h a 14h ens trobareu a la Plaça de l'Europa de les Nacions de Llinars del Vallès on totes les entitats del poble es troben per ensenyar que fan i fer-se veure... hem preparat un stand xulíssim i un taller de màscares! Ens hi trobem! Fins ara! .

LA PRIMERA OBRA

Catarsi va començar la seva trajectòria amb l’obra d’Oscar Wilde : La importància de ser Frank , que va ser duta a la pantalla gran, amb actors de la talla de: Ruper Everet, Collin Firth o Reese Witherspoon . Encara que al món del cinema, la cinta va passar més aviat desapercebuda, aquest clàssic de Wilde troba també referències en altres produccions, com ara a Spiderman II , on l’eterna enamorada de Toby Maguire , que ha decidit dedicar la seva carrera a ser actriu, debuta amb el paper de Cecily , obra que es acollida amb gran èxit pel públic de New York. L’obra fa continua referència a la doble moral anglesa. Fins i tot el títol, es un joc de paraules, que l’únic que vol donar a entendre és la importància que té a la vida arribar a ser franc, és a dir, sincer. Encara que tot i la mentida, els protagonistes aconsegueixin finalment sortir triomfants de tots els seus embolics. Impregnada de l’humor més angles, és fa necessari, un punt de reflexió per poder entendre certs acudits ...