divendres 25 de febrer de 2011

CREIX, CREIX, CREIX


Creix, creix, creix, com tot a la vida, com el nen que gateja i un dia descobreix que ja pot fer les primeres passes, com nosaltres que fa dos anys van fer noves i molt bones incorporacions. A Catarsi cada dia som més i se'ns havia oblidat fer les presentacions:


Ara ja fa dos anys...


Albert Gual, el gran Mudito, guanyador del segon premi de Catarsi al millor actor secundari. (Mudito a Desnuda y abierta de piernas, Benvolio a Romeu i Julieta).


Roger Martínez, el de la llengua més viperina, acostumat a les bronques, el que treu l'espasa davant d'una bona baralla, el rei dels gats, el Tibald més àgil que podia imaginar Shakespeare. (El Director a Desnuda y abierta de piernas; Tibald a Romeu i Julieta).


Alex Cassa, la dona de la neteja més eixerida, la que amaga una gran dona sota la bata de quadres i la posseidora del poder dels Montagut. (La dona de la neteja a Desnuda y Abierta de Piernas; la mare de Julieta a Romeu i Julieta).


Ara fa un any...


Mar Moral i Katrin Vankova les millors extres i manipuladores de cubs a Romeu i Julieta.


Cris Fuentes, especialista en donar-se cops i trencar pantalons, el varoníl Paris. (Paris a Romeu i Julieta)


Roger Capdelacreu, estrenem tècnic!!!


I els que van marxar...


Nil Juvé (el substitut del pretendent a Desnuda y Abierta de piernas)


Aina Roca (La Nena a Desnuda y abierta de piernas)


Yaiza Berrocal (totes les cites del protagonista a Torna-la a tocar Sam!, Cecile a les Amistats Perilloses).


Adrià Bas (Coronel als Deu negrets).


Alicia Bernabé (fervent creient als Deu Negrets, la tieta de Valmont a Les Amistats Perilloses).


Laia Roig la nostra ajudant de direcció, producció, etc, etc, tot un privilegi tenir-la durant un temps.


l'Edu (el primer Frank de la Importància de ser Frank).


I tants i tants, que ens hem trobat, que han marxat, que hem seguit i que en definitiva li donen tot el sentit a Catarsi.


Gràcies

0 comentaris: